Διατροφη, Υγεια και Ασκηση

Ενα φορουμ με πληροφοριες σε θεματα υγειας και διατροφης καθως και γενικοτερα θεματα διαιτας, ασκησης εμπορικων φυσικων και μη συμπληρωματων κλπ.
 
HomeMemberlistUsergroupsRegisterLog inSearchFAQCalendar

Share | 
 

 Ερωτησες - Αποριες

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Διαιτολογος-Bodybuilder
Admin


Αριθμός μηνυμάτων : 32
Δεικτης Ενεργοτητας : 78
Reputation : 8
Τόπος : Athens

PostSubject: Ερωτησες - Αποριες   Tue Jul 14, 2009 6:48 pm

Εδω μπορειται να κανετε τις ερωτησεις σας και να εκφρασετε ελευθερα τις αποριες σας. Θυμηθειτε, δεν υπαρχουν "χαζες", "κακες" η "ανουσιες" ερωτησεις!
Back to top Go down
View user profile http://fbkd.forumotion.net
gogos



Αριθμός μηνυμάτων : 2
Δεικτης Ενεργοτητας : 2
Reputation : 0

PostSubject: Re: Ερωτησες - Αποριες   Tue Jul 14, 2009 7:05 pm

Τι πιστεύεις πως είναι καλύτερο να αρχίζει κανείς: Με επικλινή ή ίσο πάγκο;
Επίσης, πιστεύεις πως το cross-over είναι παραγωγική άσκηση για την ΑΝΑΠΤΥΞΗ του στήθους;
Back to top Go down
View user profile
Διαιτολογος-Bodybuilder
Admin


Αριθμός μηνυμάτων : 32
Δεικτης Ενεργοτητας : 78
Reputation : 8
Τόπος : Athens

PostSubject: Re: Ερωτησες - Αποριες   Tue Jul 14, 2009 8:59 pm

Αυτο ειναι ενα θεμα που τριγυριζει στο μυαλο πολλων αθλητων του bodybuilding. Νομιζω πως η σωστη προσεγγιση στο θεμα αυτο ειναι Η Αρχη της Προτεραιοτητας. Αυτη συμβουλευει το εξις: Αρχησε το προγραμμα σου με την ασκηση που γυμναζει το σημειο που πιστευεις οτι θελει περισσοτερη αναπτυξη. Στη συγκεκριμενη περιπτωση, αν το ανω στηθος σου ειναι πισω σε αναπτυξη τοτε καλο θα ηταν να αρχιζεις τα προγραμματα στηθους σου με τον επικλινη παγκο. Εαν το στηθος σου σαν συνολο χρειαζεται αναπτυξη τοτε θα προτεινα να αρχιζεις τα προγραμματα σου με τον ισιο παγκο και επειτα να περνας στον επικλινη, καθως ο ισιος παγκος ευθυνεται για την αυξηση της μυικης μαζας στο συνολο του μυ.
***Θα ηθελα να σημειωσω εδω πως αυτη η αρχη εφαρμοζεται και για παραπανω απο μια μυικες ομαδες. Για παραδειγμα την ημερα των ποδιων, ενα γυμναστουνε και οι γαμπες την ιδια ημερα, μπορει κανεις να τις γυμνασει πριν γυμνασει τα ποδια του, εαν αυτες ειναι σωματικο τμημα που ο αθλητης κρινει πως θελει να αναπτυξει περισσοτερο. Παρ ολ αυτα υπαρχουν και εξεραισεις στον κανονα. Οπως για παραδειγμα η εκγυμναση δικεφαλων η τρικεφαλων πριν απο προπονηση πλατης η στηθους αντιστοιχα. Οι πρωτες προαναφερθεισες ομαδες αποτελουν συνεργους μυς για τις δευτερες. Προκοπωση αυτων μπορει να οδηγησει σε μη σωστη εκγυμναση της κυριας μυικης ομαδας, αδυναμια και ακομα και τραυματισμο!

Σε οτι αφορα το Cross-Over τωρα: Η ασκηση αυτη αποτελει παραλλαγη μιας απο τις 2 βασικες κινησεις που ευθυνεται το στηθος, τις εκτασεις. Ως εκταση, το Cross-Over αποτελει ασκηση απομονωσης του στηθους. Οσες ασκησεις μπορουν να απομονωσουν ενα μυ και να τον γυμνασουν χωρις την συνεργεια καποιου αλλου μυ βεβαια μπορουν να προκαλεσουν αναπτυξη στον μυ. Ποσο μαλλον οταν αυτη η ασκηση προστεθει επειτα απο μια βαρια συνθετη ασκηση για τον μυ που γυμναζεται. Στη συγκεκριμενη περιπτωση, αν προστεθει μετα απο μερικες πιεσεις, το Cross-Over ειναι ικανο να συμβαλει στην αναπτυξη σημαντικα, ενα εκτελεστει σωστα και δωθει ιδιαιτερη σημασια στην συσπαση στο τελος της καθε επαναληψης.
Back to top Go down
View user profile http://fbkd.forumotion.net
Adunamos Krikos



Αριθμός μηνυμάτων : 2
Δεικτης Ενεργοτητας : 1
Reputation : -1

PostSubject: Re: Ερωτησες - Αποριες   Thu Jul 16, 2009 4:31 pm

O monos xazos-ilithios-kakos se ayto to forum einai o idruths tou.XAXXAXAXAXA Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy lol! lol! lol!
Back to top Go down
View user profile
Adunamos Krikos



Αριθμός μηνυμάτων : 2
Δεικτης Ενεργοτητας : 1
Reputation : -1

PostSubject: O megale Admin...   Thu Jul 16, 2009 4:47 pm

Pote tha valeis info kai gia tis ypoloipes muikes omades???
Back to top Go down
View user profile
Διαιτολογος-Bodybuilder
Admin


Αριθμός μηνυμάτων : 32
Δεικτης Ενεργοτητας : 78
Reputation : 8
Τόπος : Athens

PostSubject: Re: Ερωτησες - Αποριες   Thu Jul 16, 2009 7:43 pm

Κυριε Αδυναμε (υποθετω πως το Αδυναμος ειναι το επωνυμο και το Κρικος το μικρο σας ονομα), οπως εχω αναφερει και σε αλλα θεματα, ειδικα σε αυτο της δημοσκοπισης, πως τα θεματα προστιθενται σε εβδομαδιαια βαση. Σας παρακεινω λοιπον, κυριε Αδυναμε, να εναποθεσετε την ψηφο σας σε ολα τα poll μας ωστε να βοηθησετε στην αναπτυξη και οργανωση του forum.

Quote :
O monos xazos-ilithios-kakos se ayto to forum einai o idruths tou.XAXXAXAXAXA Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy lol! lol! lol!

Οσο για το παραπανω post σας, κυριε Αδυναμε...


ξεχασατε το ασχημος!
Back to top Go down
View user profile http://fbkd.forumotion.net
DEADMEAT



Αριθμός μηνυμάτων : 1
Δεικτης Ενεργοτητας : 2
Reputation : 1
Τόπος : Peristeri City

PostSubject: Re: Ερωτησες - Αποριες   Sat Jul 18, 2009 2:11 am

Γενικά συμφωνώ με την "αρχή της προτεραιότητας".. Αλλωστε είναι μια αρχή που βασίζεται στην λογική..Δίνεις έμφαση στο σωματικό τμήμα στο οποίο υστερείς.. Παρόλα αυτα,πιστεύω πως θα πρέπει να γίνεται και σωστή αυτοκριτική από τον εκάστοτε ασκούμενο πάνω σ αυτό το θέμα.. Αυτό που θέλω να τονίσω είναι το γεγονός (που έχω παρατηρήσει σε πολλά γυμναστήρια,όπως πιστεύω το έχετε δει και εσείς)οτι βλέπω ασκούμενους με πολύ μικρο χρονικό διάστημα στην προπ να ξεκινούν τν προπόνηση πχ.του στήθους με επικληνείς πιέσεις ή να αναλώνονται σε ασκήσεις τύπου cross-over..Κατά τν γνώμη μου ατομα με μικρή προπονητική εμπειρία(-αρχάριοι) θα πρέπει να βασίζουν τν προπόνηση τους σε πολυαρθρικές ασκήσεις, μιας και αυτές ενεργοποιούν τον μεγαλύτερο αριθμό μυικών ινών.Ετσι πχ. η προπ στηθους ενός αρχάριου ασκούμενου θα πρέπει να βασίζεται στις πιέσεις σε οριζόντιο κατά κύριο λόγο και να συμπληρώνεται από μια επικλεινή πίεση και μια άσκηση έκτασης. Οταν κάποιος φτάσει σε ένα Ά επίπεδο μυικότητας τοτε ΝΑΙ συμφωνώ με την 'αρχή της προτεραιότητας'!!
Όσο για το cross-over, προσωπικά δεν την θεωρώ ως την κατεξοχήν mass-builder άσκηση, παρόλα αυτά πιστεύω πως μπορει να συμβάλει θετικότατα στα πλαίσια ενός ολοκλήρωμένου προγράμματος προπόνησης στήθους.
STICK TO BASICS..YOU CAN'T GO WRONG! afro
Back to top Go down
View user profile
Διαιτολογος-Bodybuilder
Admin


Αριθμός μηνυμάτων : 32
Δεικτης Ενεργοτητας : 78
Reputation : 8
Τόπος : Athens

PostSubject: Re: Ερωτησες - Αποριες   Mon Dec 14, 2009 2:53 am

Εχεις δικιο, φιλε DEADMEAT. Αυτες οι ασκησεις ειναι η καλυτερη ισως επιλογη για εναν αρχαριο. Μαλιστα πολλοι απο τους σημερινους επαγγελματιες χρησιμοποιουν αυτες τις ασκησεις μονο στο προγραμμα τους, ισως προσθετοντας και μια ακομα ασκηση ωστε να αποτελειωσουν τους ποιο ανθεκτικους και καλοπροπονημενους μυες τους. Στα προσωπικα μου προγραμματα, σε προγραμματα πελατων μου, σε συστασεις που κανω σε φιλους και γνωστους, καταλειγω πως τα βασικα ειναι η σωστοτερη και ανθεκτικοτερη στον χρονο υποδομη. Γι αυτο και αλλωστε ονομαζοντε βασικα, επειδη αποτελουν βαση καθε προγραμματος.
Back to top Go down
View user profile http://fbkd.forumotion.net
Sponsored content




PostSubject: Re: Ερωτησες - Αποριες   Today at 2:14 am

Back to top Go down
 
Ερωτησες - Αποριες
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Διατροφη, Υγεια και Ασκηση :: Προπονηση - Ασκηση :: Προπονηση Στηθους-
Jump to: