Διατροφη, Υγεια και Ασκηση

Ενα φορουμ με πληροφοριες σε θεματα υγειας και διατροφης καθως και γενικοτερα θεματα διαιτας, ασκησης εμπορικων φυσικων και μη συμπληρωματων κλπ.
 
HomeMemberlistUsergroupsRegisterLog inSearchFAQCalendar

Share | 
 

 1. Η Ανατομια του Μυ

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Διαιτολογος-Bodybuilder
Admin


Αριθμός μηνυμάτων : 32
Δεικτης Ενεργοτητας : 78
Reputation : 8
Τόπος : Athens

PostSubject: 1. Η Ανατομια του Μυ   Sun Jul 05, 2009 8:13 pm


Ο μυς του στηθους (το κομματι που ενδιαφερομαστε να γυμναστουμε εμεις ονομαζεται μειζων θωρακικος αυτον θα περιγραψω, οχι το συνολο των θωρακικων μυων) ειναι τριγωνικος, καλυπτει το εμπροσθιο και ανω τμημα του θωρακα και καταλαμβανει τον χωρο απο το 2ο μεχρι και το 6ο πλευρο. Εκφυεται απο το στερνο και καταφυεται στο βραχιονιο οστο (αρχιζει απο το κεντρο του στηθους και κατευθυνεται προς τα χερια) και εχει σαν σκοπο να κινει το χερι απο τις ακρες προς το κεντρο του σωματος. Φανταστειτε πως καθεστε σε σταση σταυρου με τις παλαμες να κοιτανε μπροστα και απο αυτη τη σταση να κολλήσετε τις παλαμες σας μεταξυ τους εχωντας τα χερια τεντωμενα. Για την κινηση αυτη ευθυνονται οι μυς του στηθους.


Θα ηθελα στο σημειο αυτο να σχολιασω την ταση να χωριζεται το στηθος σε “ανω” και “κατω” και σαν συνεχεια το “ανω στηθος” να θεωρειται ο ελασσων θωρακικος και ο “κατω στηθος” ο μειζων θωρακικος. Αυτο ειναι εντελως λαθος! Ο ελασσων θωρακικος βρισκεται πισω απο τον μειζων θωρακικο, δεν ειναι ορατος. Οποιος αναφερεται στην επανω μοιρα του στηθους ως ανω η ελασσων το πιθανοτερο να μη ξερουν για τι μιλανε. Ακομα θελω να σχολιασω οτι παροτι οι διαφορετικες κινησεις που αφορουν το στηθος εχουν τη δυναμη να στοχευσουν προς την αναπτυξη συγκεκριμενου σημειου του στηθους (εσω, ανω, κατω, εξω κπλ...) ο μυς του στηθους (ο μειζον θωρακικος τουλαχοστον) ΔΕΝ χωριζεται σε ξεχωριστα τμηματα. Προκειται για εναν κοινο μυ ο οποιος λογω του πλατους του και της επιφανειας που καταλαμβανει διαμεριζεται σε κλειδικη μοιρα (η κοινως ονομαζεομενη «πανω) και την στερνικη μοιρα («κατω») και γυμναζεται σε διαφορετικο του σημειο αναλογως με την κινηση.

απο αριστερα προς τα δεξια: στερνικη μοιρα μειζωνως θωρακικου, κλειδικη μοιρα μειζωνως θωρακικου, ελασσων θωρακικος.

Οι τυπο κινησεων οι οποιες γυμναζουν τον μυ αυτον ειναι: οι πιεσεις και οι εκτασεις. Και οι δυο τυποι ασκησεων περιγραφοντε αναλυτικα παρακατω, καθως και παρουσιαζοντε και παραλλαγες τους.
Back to top Go down
View user profile http://fbkd.forumotion.net
 
1. Η Ανατομια του Μυ
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Διατροφη, Υγεια και Ασκηση :: Προπονηση - Ασκηση :: Προπονηση Στηθους-
Jump to: